Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Zlámalová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47137
dc.description.abstract Předložená diplomová práce si klade za cíl navrhnout efektivní reklamní kampaň na sociálních sítích pro českou módní značku Zannia a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti online marketingu a sociálních sítí, tak také reklamy na sociálních sítích a reklamy v oblasti módy. Charakterizováno je podrobněji i nákupní chování žen na sociálních sítích. Analytická část detailně popisuje danou módní značku a za realizace obsahové a výkonnostní analýzy evaluuje vybrané reklamní kampaně značky. Pro zjištění postojů zástupců cílové skupiny k reklamám na sociálních sítích a identifikace pro ni efektivních apelů je následně realizován také kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů, který zahrnuje také A/B test reklamních příspěvků značky Zannia a dvou jejích nejvýznamnějších konkurentů. Projektová část se poté zabývá samotným návrhem reklamní kampaně, na základě níž by cílové publikum mohlo zrealizovat kýženou konverzní událost s co nejvyšší pravděpodobností.
dc.format 140 s. (172 258 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject reklama na sociálních sítích cs
dc.subject social networks en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject social media advertising en
dc.title Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
dc.title.alternative Social Networks Advertising Effectiveness and its Influence Specifics on Women
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis resides in the proposal of an effective social media advertising campaign for the Czech fashion brand Zannia. The thesis is comprised of three constituent parts. Based on a literature review, the first part provides a theoretical background regarding both online marketing, as well as social media and fashion advertising. The purchase behavior of women on social networks is also characterized. All these aspects are crucial for the realization of the other two parts of the thesis. The selected fashion brand is described and its advertising campaigns are evaluated in the analytical part, both from the perspective of content and performance analyses. In order to find out the attitudes of the brand's target group's representatives towards advertisements on social media and to identify effective appeals, a qualitative research is realized in the form of semi-structured interviews. Within the interviews, an A/B test regarding advertisements of Zannia and its two most significant competitors was also included. The project part deals with the design of the advertising campaign itself, thanks to which the target audience could realize the desired conversion event with the highest possible probability.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59355
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zlámalová_2021_dp.pdf 4.428Mb PDF View/Open None
zlámalová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
zlámalová_2021_vp.pdf 144.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account