Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bártek, Filip
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47140
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá pivovarnictvím, pivním průmyslem a možnosti vstupu malého pivovaru na komerční trh. V teoretické práci je zmapovaná historie piva a pivovarnictví. Teoretická část také krátce vyjasňuje pojmy marketing a marketingová komunikace ze kte- rých vyplývá komunikační strategie. Cílem diplomové práce je zjistit postoj české veřejnosti k pivu, pivovarům a ke vstupu no- vých pivovarů na trh. Dílčím cílem je také zjistit, jaký komunikační mix v případě vstupu nového pivovaru na trh je vhodný.
dc.format 87 s. (120 703 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pivo cs
dc.subject pivovar cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject obchodní strategie cs
dc.subject beer en
dc.subject brewery en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication stratégy en
dc.subject business strategy en
dc.title Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
dc.title.alternative Communication Strategy for a Newly Established Mini-brewery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the brewing industry, the beer industry and the possibilities of a small brewery entering the commercial market. The theoretical work maps the history of beer and brewing. The theoretical part also briefly clarifies the concepts of marketing and marketing communication from which the communication strategy follows. The aim of the diploma thesis is to find out the attitude of the Czech public towards beer, breweries and the entry of new breweries into the market. A partial goal is also to find out which communication mix is suitable in the case of a new brewery entering the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59358
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
bártek_2021_dp.pdf 4.196Mb PDF View/Open None
bártek_2021_op.doc 220.5Kb Unknown View/Open None
bártek_2021_vp.doc 161.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account