Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR
Author: Jasenský, Jiří
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou předvolebních debat kandidátů na prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projektovou část. Teoretická část zpracovává teoretická východiska tématu a pozornost je věnována politickému marketingu, politické komunikaci a historii předvolebních debat. Praktická část obsahuje výzkum předvolebních debat na základě funkční teorie Williama L. Benoita, která analyzuje typy a četnosti sdělení prezidentských kandidátů v průběhu předvolebních debat v letech 2013 a 2018. V praktické části byl navíc proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření, na základě kterého je vyhodnocen postoj veřejnosti k výběru prezidentského kandidáta a ke způsobům vyjadřování kandidátů v předvolebních debatách. Klíčová slova: předvolební debata, analýza typů sdělení, William L. Benoit, politické pořady, prezidentské debaty, prezidentské volby 2013, prezidentské volby 2018, přímá volba prezidenta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47153
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59375


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jasenský_2021_dp.pdf 4.430Mb PDF View/Open None
jasenský_2021_op.doc 160Kb Unknown View/Open None
jasenský_2021_vp.pdf 156.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account