Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry

Show full item record

No preview available
Title: Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
Author: Lysáková, Jiřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu na hráče. Praktická část se zabývá povědomím cílové skupiny o dané problematice, marketingové komunikaci zaměřené na gambling působící na potenciální a závislé hráče. Dále vnímáním reklamy a médií, která je zprostředkovávají a jejich ovlivňování chování hráčů. Následně jsou srovnána všechna šetření a zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část se snaží navrhnout komunikační strategii centra řešící závislosti v podobě poradny poskytující odbornou pomoc a prevenci v tomto směru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47161
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59385


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lysáková_2021_dp.pdf 3.746Mb PDF View/Open None
lysáková_2021_op.doc 125.5Kb Unknown View/Open None
lysáková_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account