Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
Author: Phamová, Linh Giang
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky (CRM systém). Segmentace zákazníků je založená jak na průzkumu trhu, tak na vlastní zkušenosti mnoha zaměstnanců firmy OEZ, kteří své zákazníky velmi dobře znají už mnoho let. CRM je v dnešní době nedílnou součástí každé firmy, která chce efektivně plánovat svoji komunikaci a marketingové kampaně a za prioritu považuje především spokojenost svých zákazníků. Celý proces je řízen podle základů projektového managementu. To je manažerská dovednost, při které je hlavním výstupem včasné dodání projektu s co nejnižším rozpočtem a plánem pro eliminaci potenciálních rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47465
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 52236


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
phamová_2020_dp.pdf 3.075Mb PDF View/Open None
phamová_2020_op.docx 24.71Kb Unknown View/Open None
phamová_2020_vp.docx 24.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account