Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Dubovská, Patrícia
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47483
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je určení pozice značky na trhu z hlediska konkurenceschopnosti, míry spokojenosti zákazníků v rámci zrealizovaného rebrandingu a následné navržení dopo-ručení. V praktické části byly použity nástroje a analýzy zaměřené na výzkumný problém, konkrétně SWOT analýza, benchmarking a dotazníkové šetření. Vykonaným výzkumem byly zjištěny nedostatky v marketingové strategii vybrané společnosti. Navržená řešení jsou zaměřeny na zvýšení efektivity marketingových aktivit prostřednictvím sociálních sítí, čímž je zároveň možné dosáhnout zvýšení spokojenosti zákazníků se zrealizovaným rebrandingem.
dc.format 77 s. (115 377 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject rebranding en
dc.subject brand equity en
dc.subject marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject social networks en
dc.title Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
dc.title.alternative Rebranding Concept and its Implementation in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to determine market position of the selected company in terms of competitiveness, customer satisfaction with the implemented rebranding process, and in accordance with results to outline relevant recommendations. The practical part uses analyzing tools, specifically SWOT analysis, benchmarking and questionnaire survey. The research revealed a deficiency of the selected company's marketing strategy. The proposed solutions aim to increase the effectiveness of marketing activities on social media and to im-prove customer satisfaction with the implemented rebranding process.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52655
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
dubovská_2020_dp.pdf 2.715Mb PDF View/Open None
dubovská_2020_op.docx 23.60Kb Unknown View/Open None
dubovská_2020_vp.docx 22.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account