Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Kročilová, Simona
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47486
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Výstupy ze SWOT analýzy a kvantitativního průzkumu budou dále použity jako návrhy pro zlepšení Marketingové komunikace, která je hlavním cílem bakalářské práce. Jako žádoucí efekt bude v závislosti na úspěšně aplikovanou marketingovou komunikaci očekáváno zvýšení obratu podniku prostřednictvím nárůstu návštěvnosti.
dc.format 98 s. (17216 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject social networks en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
dc.title.alternative Marketing Communication Analysis of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of selected company. The company named Vinárna pod Třešněmi provides restaurant service in Slavkov village situated in Zlin district. The theoretical part is focused on the field of marketing communication and also includes thee today´s trends - Social Networks. The practical part provides us an introduction with a current marketing communication and also marketing research which is proved by SWOT analysis and by the survey. The results from these investigations will be further used as suggestions for improving Marketing Communication, what is the main goal of Bacherol thesis. Depending on the successfully applied marketing communication, an increase the visitor number to the company will be expected.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52683
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
kročilová_2020_dp.pdf 5.309Mb PDF View/Open None
kročilová_2020_op.docx 22.99Kb Unknown View/Open None
kročilová_2020_vp.docx 22.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account