Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Majerová, Eliška
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48460
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, která působí na Jižní Moravě v oblasti oční optiky a optometrie. Diplomová práce je klasicky rozdělena na tři části. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu vybrané společnosti, zaměřená mimo jiné na oblast marketingové komunikace, kde byly využity vybrané strategické situační marketingové analýzy. Výsledky z těchto analýz byly následně využity pro tvorbu projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci projektu byla zpracována také časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 130 s. (184 593 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject oční optika a optometrie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject projekt cs
dc.subject strategické marketingové analýzy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Ophthalmic Opticians and Optometry en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Project en
dc.subject Strategic Marketing Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbatá, Barbora
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the improvement of the current marketing communication in the chosen company that operates in South Moravia within the field of ophthalmic opticians and optometry. The diploma thesis is classically divided into three parts. The aim of the theoretical part was to compile a literature research related to the field of marketing communication and then to formulate a theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was to do an analysis of the current state of the chosen company focused besides on the marketing communication. In this part were implemented selected strategic situation marketing analysis. The results of all of these analyses were used to create a project aimed at improving the current marketing communication in the chosen company. The project also included time, financial, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55109
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
majerová_2020_dp.pdf 3.875Mb PDF View/Open None
majerová_2020_op.pdf 1.588Mb PDF View/Open None
majerová_2020_vp.docx 24.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account