Analýza marketingové komunikace firmy Vasky trade s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Vasky trade s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy Vasky trade s.r.o.
Author: Škodíková, Tereza
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace české firmy Vasky trade s. r. o. Tato práce je rozdělena na teoretickou a následně praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace a její nové trendy, složky marketingového mixu, marketingový výzkum a marketingová analýza. V praktické části se nachází informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace a moderních trendů marketingové komunikace využívané v této společnosti. Dále je v praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a marketingová analýza společnosti, která zahrnuje zpracování Benchmarkingu, BCG matice a SWOT analýzy. Na základě výsledků analýzy je následně sestaven návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48815
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 55593


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
škodíková_2020_dp.pdf 2.850Mb PDF View/Open None
škodíková_2020_op.docx 22.86Kb Unknown View/Open None
škodíková_2020_vp.docx 22.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account