Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Strnadlová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:32:38Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:20Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4888
dc.description.abstract Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o." Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost ADIP, spol. s r. o., je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Je také zhodnocena marketingová komunikace firmy a uvedeny její slabé a silné stránky. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu marketingové komunikace v e-prostředí ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující. cs
dc.format 113 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1698717 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject e-marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject banner cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SEM cs
dc.subject e-marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject website en
dc.subject banner en
dc.subject SEO en
dc.subject SEM en
dc.title Projekt marketingové komunikace v e-prostředí ve firmě ADIP, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Project of marketing communication in the e-environment of the company ADIP Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánek, Radek
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The Diploma thesis is elaborated on the topic "Project of marketing communication in the e-environment of the company ADIP Ltd.'q The theoretical part is worked out on the basis of available sources. It also describes the terms relating to the area of the marketing communication and the marketing communication in the e-environment. The practical part includes description of the company ADIP Ltd, analysis its competitors, SWOT and STEP analysis. In addition, the current marketing communication of the company is evaluated as well as its Strenghts and Weaknesses. The final part of the thesis contains project of e-marketing communication in the company and considers the costs and risks, which can eventually threaten the project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5863
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
strnadlová_2007_dp.pdfBlocked 1.620Mb PDF View/Open
strnadlová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
strnadlová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account