Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Peltsarszká, Patricie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48902
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku, kavárny Coffee Garden. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován tradiční a internetový marketing, také jeho nástroje, jako jsou například webové stránky. Dále také popisuje marketing a sociální sítě, především vývoj a současnost sociálních sítí a sítě, které jsou vhodné pro marketing a jsou nyní nejvíce populární. Tyto poznatky z teoretické části byly následně použity v praktické části, která je zaměřená na představení podniku, analýzu sociálních sítí, které kavárna využívá, a dotazníkové šetření, na jehož základě byla vypracována závěrečná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
dc.format 74 s., 6 s. obr. příloh.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Uživatel cs
dc.subject Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Marketing en
dc.subject Advertisement en
dc.subject User en
dc.title Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku
dc.title.alternative Analysis of Social Networks Using in Marketing of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with use of social networking for marketing purposes of the selected company, Coffee Garden. The bachelor thesis is divided into two sections, theoretical and practical. The theoretical part is characterizing traditional and internet marketing and its tools, for example, websites. Furthermore, it describes marketing and social networks, focusing on present use and development of social networks. These are suitable for marketing and currently are very popular. The knowledge from theoretical section were applied in practical part, which is focused on introducing the company and analysis of social networks which are used by the café. Final recommendations to improve current situations of the café is based on analysis of question survey.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55711
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
peltsarszká_2020_dp.pdf 3.370Mb PDF View/Open None
peltsarszká_2020_op.docx 22.81Kb Unknown View/Open None
peltsarszká_2020_vp.docx 22.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account