Strategické budování a řízení značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategické budování a řízení značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Stuchlíková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49242
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky se zaměřením na obor stavebnictví. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti značky a jejího budování. Dále se věnuje jednotlivým přístupům ke strategickému řízení značky a objasňuje marketingová specifika stavebnictví. Praktická část představuje společnost Rudolf ekodomy a zahrnuje především dílčí analýzy a šetření. Na základě výsledků praktické části je ve třetí části práce navržen projekt strategie budování značky Rudolf ekodomy.
dc.format 97 s. (155 006 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject strategické řízení značky cs
dc.subject strategie cs
dc.subject vize cs
dc.subject poslání cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject strategic brand management en
dc.subject strategy en
dc.subject vision en
dc.subject mission en
dc.subject qualitative research en
dc.subject marketing communication en
dc.title Strategické budování a řízení značky
dc.title.alternative Strategic Brand Building and a Management
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with strategic brand building and management focusing on the field of construction. The theoretical part shows basic concepts from the area of brand and brand building. After the strategic brand management and marketing specifics of the construction industry are described. The practical part of this thesis presents the brand Rudolf ekodomy and includes primarily analyses and researches. Based on the practical part results there is a project of strategic brand building of brand Rudolf ekodomy designed in the last part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56433
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
stuchlíková_2020_dp.pdf 2.455Mb PDF View/Open None
stuchlíková_2020_op.doc 135.5Kb Unknown View/Open None
stuchlíková_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account