Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Bolfová, Natálie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49258
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím podpory prodeje v podmínkách malého penzionu a je aplikována na ubytovací zařízení Anděl penzion & café. Hlavním cílem bylo na základě situační analýzy, individuálního rozhovoru, dotazníkového šetření pro aktuální zákazníky podniku a po zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek navrhnout doporučení pro budoucí využití podpory prodeje jako cestu k eliminaci aktuálního problému podniku. Mezi tato doporučení patří zařazení pobytových balíčků mezi aktuální marketingovou komunikaci za účelem zvýšení obsazenosti v méně oblíbených termínech. Finální návrhy jsou navrženy i s následnou marketingovou komunikací.
dc.format 101 s. (151 724 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject ubytovací zařízení cs
dc.subject produktové balíčky cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject tourism en
dc.subject sales promotion en
dc.subject marketing in tourism industry en
dc.subject service marketing en
dc.subject hospitality en
dc.subject stay packages en
dc.subject marketing communication en
dc.title Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu
dc.title.alternative Use of Sales Promotion in Conditions of a Small Guesthouse
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with using sales promotion in conditions of a small guest house and is applied to a hospitality Anděl penzion & café. The main aim of the thesis is to suggest recommendations for the future use of sales promotion as a way to eliminate a current business problem. Suggestions are done based on situation analysis, individual interview, questionnaire survey for current business customers, and considering the threats, opportunities, strengths, and weaknesses. These recommendations include the addition of stay packages into current marketing communication to boost the occupancy rate in less popular dates. The final proposals are designed with their marketing communication included.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56472
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bolfová_2020_dp.pdf 3.386Mb PDF View/Open None
bolfová_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
bolfová_2020_vp.pdf 168.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account