České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Show full item record

No preview available
Title: České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Author: Javorská, Anežka
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako platformě pro marketingová sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49321
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56557


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
javorská_2020_dp.zip 51.42Kb application/zip View/Open None
javorská_2020_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
javorská_2020_vp.pdf 123.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account