Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Krygel, Petr
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49331
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá použitím memů jako prostředku komerčního sdělení. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k této problematice od reklamy a druhů humoru v ní, až po stěžejní pojmy a kontext v oblasti memů. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření v české meme komunitě a obsahovou analýzu memů vybraných českých komerčních subjektů na Facebooku. Na základě srovnání získaných dat jsou vyvozena doporučení, podle kterých by mohly komerční subjekty při procesu tvorby memů postupovat, aby došlo k jejich zkvalitnění a zvýšení jejich relevance v rámci online komunikace.
dc.format 83 s. (96006)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject humor v reklamě cs
dc.subject internetový meme cs
dc.subject Alza cs
dc.subject Heureka cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject Volkswagen cs
dc.subject humour in advertising en
dc.subject internet meme en
dc.subject Alza en
dc.subject Heureka en
dc.subject Vodafone en
dc.subject Volkswagen en
dc.title Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
dc.title.alternative Humour in Advertising Meme as a Medium of Commercial Message
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the use of memes as a medium of commercial message. First part describes theoretical basis related to the matter from advertising and types of humour in it to crucial terms and context in the field of memes. These pieces of knowledge are then applied in the practical part. This part contains the evaluation of questionnaire realized in the Czech meme community and content analysis of memes of selected Czech commercial subjects posted on Facebook. There are recommendations based on the comparison of acquired data as per commercial subjects may act in the process of creating memes to uprate the memes and increase their relevance in online communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56569
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
krygel_2020_dp.pdf 3.271Mb PDF View/Open None
krygel_2020_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
krygel_2020_vp.pdf 157.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account