"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

"Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"

Show full item record

No preview available
Title: "Marketingová strategie pro multibrandovou firmu VALLECO, spol. s r. o., Vsetín"
Author: Gregarová, Helga
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této diplomové práce je detailní analýza marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Analýza je se zpracována v podmínkách konkrétního případu multibrandové společnosti VALLECO, spol. s r. o. V projektové části je navržena základní strategie řízení jednotlivých distribuovaných značek v návaznosti na zjištěné zákaznické skupiny, včetně časových horizontů a možných rizik pro její realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/494
Date: 2006-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gregarová_2006_dp.pdf 1.541Mb PDF View/Open
gregarová_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
gregarová_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account