Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškalová, Markéta
dc.contributor.author Nagy, Leona
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49425
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zmapovat marketingovou komunikaci Městského muzea a galerie Břeclav a zjistit, jaké komunikační nástroje jsou z hlediska návštěvnosti této instituce efektivní. Teoretická část se věnuje obecným pojmům z oblasti marketingu a marketingové komunikace, příspěvkové organizaci a muzeu. Součástí práce jsou metody výzkumu, které byly využity k dosažení cíle práce. Praktická část se věnuje popisu vybrané organizace, marketingovému mixu a využívaným komunikačním nástrojům. Pomocí výzkumných metod je vyhodnocována efektivita jednotlivých nástrojů vzhledem k návštěvnosti. Závěr je věnován shrnutí práce a doporučením k možnému zlepšení propagace.
dc.format 76 s. (126 676 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject anketa cs
dc.subject polostrukturovaný rozhovor cs
dc.subject state-funded institution en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject survey en
dc.subject semi-structured interview en
dc.title Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
dc.title.alternative Marketing Communication of the Town Museum and Gallery Břeclav
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pelcová, Jana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The aim of the Bachelor thesis is to map the marketing communications of the Town Museum and Gallery Břeclav and to see what communication tools are effective from the point of view of the attendance of this institution. The theoretical part is devoted to general terms from the field of marketing communications, contributory organization and museum. Part of the aim involves research methods, that have been used to achieve the goal of the aim. The practical part is devoted to the description of the chosen organisation, the marketing mix and the communication tools used. Using research methods, the effectiveness of individual tools relative to attendance is evaluated. The conclusion is devoted to a summary of the aim and recommendations for possible improvement in promotion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56736
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
nagy_2020_dp.pdf 357.4Kb PDF View/Open None
nagy_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
nagy_2020_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account