Měření spokojenosti zákazníků firmy Pahrbek s.r.o. s ubytovacími službami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy Pahrbek s.r.o. s ubytovacími službami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vaňourková, Hana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50634
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjistit celkovou míru spokojenosti s ubytovacími službami areálu Pahrbek v roce 2021 a následně zjistit, jakou novou atrakci či jiné doporučení, by na areálu Pahrbek uvítali ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce definuje cílové trhy a obecný pohled na zákazníka, jenž se pohybuje v různých segmentech. Obecně popisuje marketingový výzkum a jeho členění. Na konci teoretické části nalezneme stručnou historii a současné služby firmy Pahrbek s.r.o. Praktická část je zaměřena na konkrétní výzkum spokojenosti hostů s ubytovacími službami v roce 2021. V závěru práce je obsaženo celkové shrnutí výzkumu a doporučení do praxe.
dc.format 62 s. (89 019 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výzkum spokojenosti cs
dc.subject ubytovací služby cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Pahrbek s.r.o. cs
dc.subject areál Pahrbek cs
dc.subject satisfaction research en
dc.subject accommodation services en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject Pahrbek s.r.o. en
dc.subject Pahrbek complex en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků firmy Pahrbek s.r.o. s ubytovacími službami
dc.title.alternative Customer Satisfaction Research of Pahrbek s.r.o. with Accommodation Services
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis is to determine the overall level of satisfaction with accommodation services in the Pahrbek area in 2021 and then find out what new attraction or other recommendation would welcome in the Pahrbek area to increase overall customer satisfaction. The theoretical part of the thesis defines the target markets and the general view of the customer, which moves in different segments. It generally describes marketing research and its classification. At the end of the theoretical part we find a brief history and current services of Pahrbek s.r.o. The practical part is focused on specific research of guest satisfaction with accommodation services in 2021. At the end of the work is a general summary of research and recommendations for practice.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62617
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňourková_2022_dp.pdf 1.753Mb PDF View/Open None
vaňourková_2022_op.pdf 49.80Kb PDF View/Open None
vaňourková_2022_vp.doc 122.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account