Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lejsal, Tomáš
dc.contributor.author Turek, Jan
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:20Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50919
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové komunikaci a pořádání úspěšného eventu. Praktická část analyzuje vybraný festival a navrhuje doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace.
dc.format 101 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební festival cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject music festival en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing analyses en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.title Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
dc.title.alternative Event Marketing in the Field of Cultural Events Especially after the Pandemic Crisis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis focuses on analysis of the marketing communication of a chosen festival in the Hodonín region. The aim of the thesis is to propose a solution, which will ensure an effective run of the event next year, focusing on the improvement of marketing communication and the increase of its visitor numbers. The thesis is divided into two parts. Theoretical part is focused on literature review, which will help the author outline marketing communication and the topic of holding a successful event. Analytical part of the thesis covers the analysis of the chosen festival and proposes a recommendation for improving the current situation of the event.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61702
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
turek_2022_dp.pdf 3.596Mb PDF View/Open None
turek_2022_op.docx 48.37Kb Unknown View/Open None
turek_2022_vp.docx 48.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account