Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Author: Turek, Jan
Advisor: Lejsal, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové komunikaci a pořádání úspěšného eventu. Praktická část analyzuje vybraný festival a navrhuje doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50919
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
turek_2022_dp.pdf 3.596Mb PDF View/Open None
turek_2022_op.docx 48.37Kb Unknown View/Open None
turek_2022_vp.docx 48.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account