Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Author: Martínek, Tomáš
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti MAN Truck & Bus. Následně jsou vytvořeny dva testovací e-maily, které jsou poté vyhodnoceny na základě zjištěných informací z rozhovorů s participanty výzkumu. V závěru bakalářské práce jsou doporučeny jednotlivé kroky pro tvorbu ideálního e-mailu tak, aby byl pro společnost co nejefektivnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50977
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 61528


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martínek_2022_dp.pdf 3.136Mb PDF View/Open None
martínek_2022_op.pdf 160.4Kb PDF View/Open None
martínek_2022_vp.pdf 144.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account