Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Strýčková, Barbora
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51199
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu vinařství Martin Strýček a vytvořením realizovatelných návrhů na zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány stěžejní pojmy týkající se tématu marketingového mixu a jeho nástrojů. Protože ale na podnik působí i faktory, které ho do jisté míry ovlivňují, je v této části nastíněno také marketingové prostředí a metody, kterými lze faktory zjišťovat a analyzovat. Praktická část popisuje současný stav nástrojů 4P, aplikovaných ve společnosti. K zjištění slabin společnosti je využito dotazníkového šetření, rozeslaného přímým zákazníkům. Přínosem této bakalářské práce jsou návrhy řešení, jejichž aplikací by mohlo dojít k lepšímu postavení společnosti v rámci konkurenceschopnosti i vlastní prosperity.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject analýza prostředí cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Winery en
dc.subject Customer en
dc.subject Environment Analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the analysis of the current marketing mix of the selected company and the creation of feasible suggestions for improvement. The theoretical part deals with the basic concepts associated with the topic of the marketing mix and its tools. Because the company is also affected by factors that affect it to some extent, this section also outlines the marketing environment and methods by which the factors can be identified and analyzed. The practical part characterizes the current state of the 4Ps tools applied in the company. A questionnaire survey sent to direct customers is used to identify the company's weaknesses. The benefit of this work are solutions that will lead to a better position of the company in terms of competitiveness and prosperity.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61691
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
strýčková_2022_dp.pdf 1.501Mb PDF View/Open None
strýčková_2022_op.docx 48.12Kb Unknown View/Open None
strýčková_2022_vp.docx 48.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account