Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jehlička, Šimon
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:40:33Z
dc.date.available 2010-07-16T09:40:33Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5123
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané marketingovou komunikaci, její využívaní a nedostatky. V této části je popsána historie fitness clubu, jeho filozofie a cíle do budoucna. Závěrečná část je sestavena zejména z doporučení pro zlepšení a oživení marketingové ko-munikace. Tyto doporučení a zlepšení se opírají hlavně o nové trendy v marketingové komunikaci, ale nejen o ně. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 1085251 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject viral marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject advertisement en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject event marketing en
dc.title Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu cs
dc.title.alternative Utilization of new trends in marketing communication in Help fitness club en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2008-06-10
dc.description.abstract-translated Aim of Bachelor thesis is analysis of marketing communication and use of new trends in marketing communication. The work is divided into free parts, mainly to theory, analysis a recommendation. In the first part there are introduced basic and function of marketing communication. Then describe new trends, which could be used in Help fitness club. Second part is analysing used marketing communication, deficits and utilization. There are described history, philosophy and main aims of fitness club. Last part is included mainly recommendations and revitalization of marketing communica-tion. These recommendations are created of new marketing communication trends, but not at all. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9742
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jehlička_2008_bp.pdf 1.034Mb PDF View/Open
jehlička_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
jehlička_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account