Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Author: Diváková, Zuzana
Advisor: Klapko, Dušan
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou názoru učitelek v mateřské škole k tématu edukace sociálně znevýhodněných předškolních dětí na základě prostředí. Cílem teoretické části je popsat podporu těchto dětí dle dokumentu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Zde je snahou snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání. Také je prosazován rovný přístup ve vzdělávání. V rámci teorie je také cílem systematizovat poznatky o inkluzivním vzdělávání v MŠ. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu je cílem popsat specifika edukace dítěte se sociálním znevýhodněním na základě prostředí z pohledu učitelek v MŠ. A to na základě dat, která byla získána metodou Focus group a metodou polostrukturovaného rozhovoru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51381
Date: 2021-10-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Předškolní pedagogika
Grade for thesis and defense: B 60159


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
diváková_2022_dp.pdf 1.607Mb PDF View/Open None
diváková_2022_op.pdf 356.3Kb PDF View/Open None
diváková_2022_vp.pdf 376.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account