Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Dobešová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:46:12Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5142
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku, kterou pořádá Studentská Unie Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí práce je dotazníkový průzkum, kterým byly oslove-ny tři cílové skupiny: agentury a firmy (odborná veřejnost) a laická veřejnost (cílová skupi-na pořádaných eventů). Práce má sloužit nejen jako bližší vysvětlení pojmu event marke-ting, ale má také vysvětlit jeho používání a zakomponování do marketingového mixu. cs
dc.format 64s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1870472 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject eventy cs
dc.subject stu-dentská organizace cs
dc.subject univerzita cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject vyhodnocování cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject events en
dc.subject stu-dents' organisation en
dc.subject university analysis en
dc.subject marketing research and evaluation en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Position of event marketing in communication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor work is closer introduction of event marketing, determining of its tar-gets, understanding of its principles and approximation of public opinions. First part of the bachelor work deals with theoretical view on event marketing, its meaning, role in a mar-keting mix and its place among four P. Second part of the work regards with event market-ing from practical point of view. As a sample I've chosen the event of Lightening of Christmas tree, which is held by Student Union of Tomas Bata University in Zlin. Another part of the work is questionnaire survey which was focused on three target groups: agencies and companies (skilled public) and unskilled public (target group of held events). The work is due to serve not only as a closer definition and event marketing explanation, but is also due to explain its usage and incorporation to the marketing mix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7450
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dobešová_2008_bp.pdfBlocked 1.783Mb PDF View/Open
dobešová_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
dobešová_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account