Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Valuchová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:42Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:42Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51430
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá budováním image značky prostřednictvím sociálních sítí. Zaměřuje se na vydavatelství Jan Melvil Publishing a jejich sdílený obsah na těchto platformách z hlediska prezentace určitého obrazu, image značky, směrem k potenciálním zákazníkům. Práce předkládá význam komunikace a sdíleného obsahu na sociálních sítí, jakožto důležitou součást celku marketingové komunikace nakladatelství. Tyto atributy prezentuje pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a analýze současného stavu dosavadního využívání sociálních sítí. Veškeré tyto poznatky jsou následně aplikovány v rámci návrhu komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing s cílem zvýšení povědomí této značky u cílových skupin.
dc.format 110 s. (188 998 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikace na sociálních sítí cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject image značky cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject nakladatelství cs
dc.subject Jan Melvil Publishing cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject social media communication en
dc.subject content mar-keting en
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand image en
dc.subject book trade en
dc.subject publishing houses en
dc.subject Jan Melvil Publishing en
dc.title Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
dc.title.alternative Communication Strategy of Social Networks Jan Melvil Publishing in Order to Build a Brand Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with building a brand image through social networks. It focuses on Jan Melvil Publishing and their shared content on these platforms in terms of presenting a certain image, brand image, to potential customers. The thesis presents the im-portance of communication and shared content on social networks, as an important part of the publishing house's marketing communication. It presents these attributes using the results obtained in a questionnaire survey and analysis of the current state of use of social networks. All these findings are subsequently applied in the draft communication strategy of social networks Jan Melvil Publications in order to increase brand awareness among target groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62548
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
valuchová_2022_dp.pdf 3.675Mb PDF View/Open None
valuchová_2022_op.doc 127Kb Unknown View/Open None
valuchová_2022_vp.doc 128.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account