Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Marenčáková, Anna
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51708
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá destinačním marketingem a managementem mikroregionů Vizovicka a Slušovicka ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje pojmy z marketingu i cestovního ruchu. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum a SWOT analýza regionů. Především na základě těchto analýz je nalezena esence této oblasti, která je základem pro vytvoření dlouhodobé kampaně na podporu turismu v této destinaci. Je také vytvořen produktový balíček, který bude nabízen potenciálním návštěvníkům.
dc.format 57
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject destinační marketing cs
dc.subject destinační management cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject destination marketing en
dc.subject destination management en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject tourism en
dc.title Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
dc.title.alternative Destination Marketing of Vizovice and Slušovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with destination marketing and management of microregions Vizovicka and Slušovicka in the Zlín region. The theoretical part of the thesis explains the concepts of marketing and tourism. In the practical part, qualitative research and SWOT analysis of regions is performed. Above all, based on these analyzes, the essence of this area is found, which is the basis for creating a long-term campaign to promote tourism in this destination. A product package is also created, which will be offered to potential visitors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62637
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
marenčáková_2022_dp.pdf 1000.Kb PDF View/Open None
marenčáková_2022_op.doc 128Kb Unknown View/Open None
marenčáková_2022_vp.doc 177Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account