Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Pavelková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52848
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické práci a následně podpořena marketingovým výzkumem ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků. Na základě získaných výsledků jsou na konci práce zodpovězeny výzkumné otázky a vyvozeny závěry.
dc.format 75 s. (92 422 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject branding cs
dc.subject Mattoni cs
dc.subject brand en
dc.subject marketing en
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject branding en
dc.subject Mattoni en
dc.title Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
dc.title.alternative Event Marketing at Mattoni and its Impact on Brand Perception
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding. The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical work and then supported by marketing research in the form of semi-structured individual interviews. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the obtained results. Based on the results obtained, research questions are answered and conclusions are drawn at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65797
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2023_dp.pdf 2.155Mb PDF View/Open None
pavelková_2023_op.doc 127Kb Unknown View/Open None
pavelková_2023_vp.docx 124.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account