Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Umění v reklamě
Author: Svobodová, Vendula
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje tématu umění v reklamě. Konkrétně oboru malířství a využití prvků díla Kompozice s červenou, modrou a žlutou autora Pieta Mondriana, představitele uměleckého směru zvaného neoplasticismus, pro reklamní účely. Práce sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. Na teoretickém základu je představen obor umění s důrazem na malířství, neoplasticismus, i představení autora originálního díla. Teorie dále vymezuje problematiku oboru reklama, na niž navazuje psychologie reklamy a její základní principy. Obě oblasti, umění a reklama, se propojují v poslední kapitole teoretické části práce, v níž je představena vzájemnost těchto dvou specifických oborů. Praktická část se věnuje hlubšímu pochopení a výzkumu v oblasti využití prvků zmiňovaného malířského díla v konkrétních reklamních sděleních, stejně jako jejich vnímaní a hodnocení recipienty. Zvolena byla kvalitativní metoda výzkumu formou individuálních rozhovorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52856
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
svobodová_2023_dp.pdf 2.120Mb PDF View/Open None
svobodová_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
svobodová_2023_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account