Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
Author: Trávníčková, Hana
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá budováním osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. V teoretické části je kromě vymezení pojmů influencer a influencer marketing rozebráno budování osobní značky a marketingový komunikační mix z pohledu influencerů působících v oblasti seberozvoje. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny dva kvalitativní výzkumy. Primární výzkum je uskutečněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů a analyzuje, jaká jsou očekávání a preference cílové skupiny, Čechů 18-30 let, při výběru seberozvojového influencera. V sekundárním výzkumu je pomocí komparativní analýzy vyhodnoceno, v čem se komunikace tří vybraných seberozvojových influencerů liší. Ze zjištěných poznatků jsou následně navržena doporučení, která jsou vhodná jak pro aktuální seberozvojové influencery, tak pro osoby, které o tom teprve přemýšlí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52858
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
trávníčková_2023_dp.pdf 5.423Mb PDF View/Open None
trávníčková_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
trávníčková_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account