Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Cahlíková, Kristýna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52912
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem se zaměřením na copywriting, a to zejména v prostředí elektronických skate-shopů. V rámci teoretické části práce pojednává a základních teoretických východiscích spojených s obsahovým marketingem, copywritingem, ale také nákupním chováním či problematikou e-commerce. Součástí teoretické části je také metodika a stanovení cíle práce i výzkumné otázky. V praktické části je prováděn výzkum zaměřující se na zákazníky zmíněných typů internetových obchodů a jsou blíže zkoumány a specifikovány jejich důvody a preference pro uskutečnění nákupu, ale i názory na konkrétní e-shopové řešení. Projektová část následně čerpá poznatky z předchozích kapitol a vytváří návrh obsahové strategie pro e-shop Shotboardshop.cz
dc.format 96 s. (156 731 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject copywriting cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject content marketing en
dc.subject copywriting en
dc.subject purchasing behaviour en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.title Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop
dc.title.alternative Proposal of a Content Strategy Focused on Copywriting for Selected E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with content marketing with a focus on copywriting, especially in the environment of electronic skate-shops. The theoretical part of the thesis deals with the basic theoretical background related to content marketing, copywriting, but also purchasing behaviour or e-commerce issues. The theoretical part also includes the methodology and the determination of the aim of the thesis as well as the research questions. In the practical part, research is conducted focusing on the customers of the mentioned types of online stores and their reasons and preferences for making a purchase, as well as their opinions on specific e-commerce solutions are examined and specified in more detail. The project part then draws on the findings from the previous chapters and creates a proposal for a content strategy for the e-shop Shotboardshop.cz
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65562
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
cahlíková_2023_dp.pdf 2.171Mb PDF View/Open None
cahlíková_2023_op.doc 112Kb Unknown View/Open None
cahlíková_2023_vp.pdf 144.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account