Marketingová strategie Musea Kampa

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie Musea Kampa

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Musea Kampa
Author: Vávrová, Žaneta
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: V předkládané bakalářské práci analyzuji fungování marketingocé strategie muzea umění. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na mém vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a SWOT analýza silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu rozšířená o vlastní postřehy a nápady, které by mohlo muzeum využít k zlepšení své marketingocé strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5293
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7531


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vávrová_2008_bp.pdf 2.811Mb PDF View/Open
vávrová_2008_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
vávrová_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account