Vědomé budování a percepce značky Kofola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vědomé budování a percepce značky Kofola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Láník, Martin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52931
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky byly využity pro návrhy efektivnějšího brandingu společnosti Kofola.
dc.format 83s. (130 068 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject brandingová strategie cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject značka cs
dc.subject branding en
dc.subject brand strategy en
dc.subject brand building en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject brand en
dc.title Vědomé budování a percepce značky Kofola
dc.title.alternative Conscious Building and Perception of the Kofola Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the branding strategy of Kofola company and and its influence on consumer. The work is based on theoretical knowledge that is explained in the first part of this work. In the theoretical part of the thesis There is a description of the key concepts focusing on branding, strategic management as well as brand planning. In the practical part there is an analysis of Kofola and its branding strategy. A questionnaire survey was carried out to determine the influence of the branding strategy on consumers. esults were used to propose a more efficient branding of Kofola.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65725
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
láník_2023_dp.pdf 3.320Mb PDF View/Open None
láník_2023_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
láník_2023_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account