Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanková, Magdalena
dc.contributor.author Černiáková, Hana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.issued 2023-01-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52979
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se spolupráci s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga. Cílem bakaářské práce je zjistit jak asistent pedagoga vnímá spolupráci s rodiči při vzdělávání žáka s ADHD. V teoretické části je vymezena porucha ADHD, vznik a vývoj poruchy, příčiny, projevy a variabilita léčby. Následuje popis inkluzivního vzdělávání žáka s ADHD v prostředí základní školy. Závěr teoretické části je věnovaný pozici asistenta pedagoga, současného legislativního vymezení, jeho náplní práce a jeho spolupráci s rodiči. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky, poté jsou interpretovány a analyzovány výzkumného šetření.
dc.format 74 s. (119 938 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject žák cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject ADHD en
dc.subject hyperactivity en
dc.subject inclusive education en
dc.subject special educating necessities en
dc.subject teacher's assistant en
dc.subject parents en
dc.subject student en
dc.subject cooperation en
dc.subject qualitative research en
dc.subject situation analysis en
dc.title Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
dc.title.alternative Parents and Their Cooperation in the Education of Students with ADHD from the Perspective of a Teaching Assistant
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis has a theoretical-empirical character and deals with cooperation with parents in the education of students with ADHD from the point of view of a teaching assistant. The aim of the bachelor's thesis is to find out how the teacher's assistant perceives cooperation with parents in the education of a pupil with ADHD. In the theoretical part, the ADHD disorder is defined, the emergence and development of the disorder, causes, manifestations and variability of treatment. The following is a description of the inclusive education of a student with ADHD in a primary school environment. The conclusion of the theoretical part is devoted to the position of teaching assistant, the current legislative definition, his work content and his cooperation with parents. In the practical part, the research itself, research goals and research questions are described, then the research investigation is interpreted and analyzed.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64936
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
černiáková_2023_dp.pdf 2.294Mb PDF View/Open None
černiáková_2023_op.docx 18.11Kb Unknown View/Open None
černiáková_2023_vp.docx 18.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account