Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kašpar, Albert
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53015
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zákaznickou zkušeností a jejím vlivem v prostředí českého trhu. Teoretický základ práce se věnuje marketingové komunikaci, zákaznické zkušenosti a rozebírá také oblast nákupního chování spotřebitelů i segmentace cílových skupin. Praktická část za využití kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu analyzuje vliv zákaznické zkušenosti v segmentu elektromobility a zodpovídá na předem stanovené výzkumné otázky. Projektová část obsahuje návrh kreativního zpracování a komunikační strategie značky Volkswagen ID. s ohledem na výsledky výzkumu.
dc.format 105 s. (146 619 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject segmentace cílové skupiny cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject zákaznická zkušenost cs
dc.subject automobilový průmysl cs
dc.subject elektromobilita cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject target group segmentation en
dc.subject communication strategy en
dc.subject customer experience en
dc.subject automotive industry en
dc.subject electromobility en
dc.title Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
dc.title.alternative Customer Experience in the Electromobility Segment in the Environment of the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with customer experience and its impact on the Czech market. The theoretical foundation of the work focuses on marketing communication, customer experience, and analyses the area of consumer purchasing behaviour and target group segmentation. The practical part, using qualitative and quantitative research methods, analyses the impact of customer experience in the electric vehicle segment and answers predetermined research questions. The project section includes a proposal for creative processing and communication strategy for the Volkswagen ID. brand, considering the results of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65572
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kašpar_2023_dp.pdf 2.387Mb PDF View/Open None
kašpar_2023_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
kašpar_2023_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account