Marketingová komunikace multižánrového festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace multižánrového festivalu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace multižánrového festivalu
Author: Straková, Nikola
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci multižánrového festivalu Zlín žije. Cílem bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro druhý ročník tohoto třídenního festivalu. V první části jsou popsána teoretická východiska. Součástí je také metodická část, která obsahuje cíl a účel práce, výzkumné otázky, metody výzkumu a analýzy. Získané teoretické poznatky byly dále využity v praktické části při primárním kvantitativním výzkumu, během SWOT analýzy a rozboru současného stavu marketingové komunikace festivalu. Získaná data posloužila při tvorbě projektu, jehož cílem bylo zvýšení povědomí a zájmu o festival.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53027
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
straková_2023_dp.pdf 2.998Mb PDF View/Open None
straková_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
straková_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account