Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Show full item record

No preview available
Title: Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Author: Dobiášová, Monika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy McKinsey 7S, na jejichž základě bylo zjištěno hlubší povědomí o jeho fungování, vnitřních a vnějších faktorech ovlivňujících jeho úspěšnost. Na základě získaných informací a provedených analýz byly navrženy takové služby a aktivity, které podporují efekt WOM skrze poskytování prvotřídní kvality, pocitu přidané hodnoty a vytváření zážitků. V závěrečné části byla provedena nákladová, časová a riziková analýza s cílem ověřit proveditelnost projektu. Výsledkem práce jsou konkrétní doporučení a opatření pro zvýšení počtu klientů hotelu pomocí efektů WOM a eWOM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53591
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dobiášová_2023_dp.pdf 19.18Mb PDF View/Open None
dobiášová_2023_op.docx 49.37Kb Unknown View/Open None
dobiášová_2023_vp.pdf 632.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account