Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.

Show full item record

No preview available
Title: Filmový trailer jako jeden ze základních komunikačních nástrojů filmového marketingu.
Author: Fojtík, Josef
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce pojednává o využití filmového traileru v marketingové komunikaci filmového marketingu, respektive marketingové komunikaci zcela fiktivního filmu vytvořeného pro potřeby této práce. Teoretická část práce nejdříve obecně popisuje marketing a jeho čtyři základní proměnné, poté filmový marketing a také jeho odlišnosti. V praktické části práce je pozornost věnována už samotnému filmovému traileru a jeho obecným náležitostem a také mediálnímu prostředí vhodného k jeho umístění. Poté byl vytvořen projekt návrhu filmového traileru k fiktivnímu filmu a návrh jeho umístění do různých médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5366
Date: 2008-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 8202


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtík_2008_dp.pdf 1.652Mb PDF View/Open
fojtík_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
fojtík_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account