Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Jurica, Samuel
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53971
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci nástrojů marketingu 4.0 ve firmě Martenz, která se specializuje na výrobu ovocné pálenky z malin. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu využití nástrojů marketingu 4.0 navrhnout doporučení pro zefektivnění využití těchto nástrojů. Teoretická část obsahuje kritickou literární rešerši zaměřenou na vývoj a aktuální stav marketingu, marketingový mix, PEST, SWOT a Porterova analýza, e-commerce a vztahy s odběrateli. Dále je zaměřena na koncepty marketingu 4.0, jeho vztah k průmyslu 4.0 a internetový marketing. V praktické části je provedena kvalitativní analýza využití nástrojů marketingu 4.0 ve vybrané společnosti. Na základě analýzy a poznatků z teoretické části jsou navrženy doporučení, která jsou podrobena rizikové, nákladové a časové analýze.
dc.format 89 s. (124 382 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing 4.0 cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Marketing 4.0 en
dc.subject marketing mix en
dc.subject internet marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject social networks en
dc.title Analýza aplikace marketingu 4.0 ve firmě Martenz
dc.title.alternative Analysis of the Application of Marketing 4.0 in the Martenz Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the application of Marketing 4.0 tools in the company Martenz, which specializes in the production of fruit brandy from raspberries. The aim of the thesis is to propose recommendations for the more effective use of Marketing 4.0 tools based on the analysis of the current state of the tools. The theoretical part includes a critical literature search focused on the development and current state of marketing, marketing mix, PEST, SWOT and Porter's analysis, e-commerce and customer relations. It also focuses on the concepts of Marketing 4.0, its relationship to Industry 4.0 and Internet marketing. In the practical part, a qualitative analysis of the use of Marketing 4.0 tools in a selected company is conducted. Based on the analysis and the findings of the theoretical part, recommendations are proposed and subjected to risk, cost and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 65257
dc.date.submitted 2023-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
jurica_2023_dp.pdf 2.797Mb PDF View/Open None
jurica_2023_op.docx 48.21Kb Unknown View/Open None
jurica_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account