Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Skřivánková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:50:15Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:22Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5410
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je vytvoření strategie pro vstup společnosti MPL na nové trhy. První část práce, tedy teoretická vychází z poznatků získaných literárním průzkumem. Zde jsou definovány základní pojmy týkající se strategie a strategického myšlení. V praktické části se věnuji analýze současného postavení společnosti MPL na trhu. Na základě této analýzy se dále zabývám samotným projektem, kde je uveden finanční rozpočet, vyhodnocení efektivnosti projektu (čistá současná hodnota, doba návratnosti investic), průběh jednotlivých strategických činností vyjádřených pomocí programu WinQSB a riziková analýza. Výsledkem práce je závěrečné vyhodnocení projektu. cs
dc.format 89 s.,3 příloh. cs
dc.format.extent 1156667 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2010
dc.subject Strategie cs
dc.subject Konkurenční výhoda cs
dc.subject Nové trhy cs
dc.subject Strategy en
dc.subject Competitive advantage en
dc.subject New markets en
dc.title Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy cs
dc.title.alternative Project for setting strategy to enter the company MPL TRADING,s.r.o. on new marketplace en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hromková, Ludmila
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The goal of my diploma work is to create a strategy for entering new markets for the com-pany MPL. The first part, theoretical section, is based on observation and knowledge gained from technical literature. The basic terms of strategy and strategic thinking are defined here. I devoted the practical part to an analysis of current position on the market of the company MPL. On grounds of this analysis I further deal with the project, where I bring out a finan-cial budget, an evaluation of effectiveness of the project (net present value, time of back investment), a process of individual strategic activities created in the programme WinQSB and a risk analysis. The result of this work is a final evaluation of the project. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 9134
dc.date.assigned 2008-03-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
skřivánková_2008_dp.pdf 1.103Mb PDF View/Open
skřivánková_2008_vp.pdf 49.99Kb PDF View/Open
skřivánková_2008_op.pdf 52.53Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account