Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen

DSpace Repository

Language: English čeština 

Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Eignerová, Ivana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54794
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá důvody nedokončených nákupů v sítích prodejen Fokus Optik a Grand Optical. Teoretická část práce vymezuje pojmy z oblasti komunikačního mixu, zejména reklamy a osobního prodeje. Věnuje se též nákupnímu chování, definuje maloobchod. Praktická část navazuje rozborem kvalitativního výzkumu, který byl uskutečňován formou rozhovorů se zákazníky výše zmiňovaných prodejen. Na základě analýzy výzkumných dojde k zodpovězení výzkumných otázek. Konec práce uzavírají návrhy a doporučení pro společnosti Fokus Optik a Grand Optical.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject personal selling en
dc.subject buying behavior en
dc.subject retail en
dc.subject qualitative research en
dc.subject interview en
dc.title Důvody nedokončeného nákupu ve vybrané síti prodejen
dc.title.alternative Reasons for Incomplete Purchase in the Selected Store Network
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the reasons for unfinished purchases in the Fokus Optik and Grand Optical store networks. The theoretical part of the thesis defines terms from the field of communication mix, especially advertising and personal selling. It also deals with purchasing behavior and defines retail. The practical part continues with the analysis of qualitative research, which was carried out in the form of interviews with customers of the above-mentioned stores. Based on the research analysis, the research questions will be evaluated. The end of the work is closed by proposals and recommendations for the companies Fokus Optik and Grand Optical.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68132
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
eignerová_2024_dp.pdf 1.389Mb PDF View/Open None
eignerová_2024_op.docx 120.0Kb Unknown View/Open None
eignerová_2024_vp.docx 93.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account