Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Bulková, Markéta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:50Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54939
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru 1. Selský pivovárek se sídlem v Kroměříži. Cílem je analyzovat, současný stav marketingové komunikace a na jejím základě vypracovat návrhy a doporučení, které povedou ke zlepšení aktuální situace marketingové komunikace. Práce má dvě části. První část je teoretická, která se zabývá marketingem a komunikací. Dále poskytuje informace o komunikačním mixu, marketingovém mixu a také o pivovarnictví. Druhá část práce je věnována praktické části. Tato část představuje samotný pivovar, analýzu marketingového mixu, analýzu marketingové komunikace. Na základě jednotlivých analýz došlo k vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení marketingové komunikace pivovaru. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové a rizikové analýze.
dc.format 61 s. (69 394 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject brewing industry en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication of the Selected Brewery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the analysis of marketing communication of the microbrewery 1. Selský pivovárek located in Kroměříž. The goal is to analyze how the brewery is doing at the moment and, based on that, create proposals and recommendations that will lead to an improvement in the current situation of marketing communication. The work has two parts. The first part is theoretical, which describes what marketing and communication are. It also provides information on the communication mix, the marketing mix and also on the brewing industry. The second part of the work is devoted to the practical part. This part presents the brewery itself, marketing mix analysis, marketing communication analysis. On the basis of individual analyses, proposals and recommendations were made to improve the brewery's marketing communication. These proposals were subjected to a cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67014
dc.date.submitted 2024-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
bulková_2024_dp.pdf 1.360Mb PDF View/Open None
bulková_2024_op.docx 41.72Kb Unknown View/Open None
bulková_2024_vp.pdf 509.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account