Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Maláníková, Lenka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:50Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54947
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá vliv inovativních a tradičních přístupů vzdělávání na wellbeing žáků. Její teoretická část se zabývá pojmem wellbeing a dále vymezením souvisejících pojmů z oblasti sociální pedagogiky a sociální psychologie. Práce také seznamuje s oblastmi podpory wellbeingu a zmiňuje se zde i funkce Sociálního pedagoga, jakožto důležitého aktéra podpory wellbeingu. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření. Výzkum odhaluje, zda je wellbeing žáků ovlivněn využíváním inovativních přístupů vzdělávání.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject wellbeing cs
dc.subject žák cs
dc.subject prostředí školy cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject inovativní vzdělávání cs
dc.subject tradiční vzdělávání cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject wellbeing en
dc.subject student en
dc.subject school environment en
dc.subject school climate en
dc.subject classroom en
dc.subject innovative education en
dc.subject traditional education en
dc.subject social pedagogue en
dc.title Wellbeing žáků inovativních a tradičních škol
dc.title.alternative Well-being of School-Age Children in Inovative and Traditional Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2024-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the impact of innovative and traditional approaches to education on learners' wellbeing. Its theoretical part deals with the concept of wellbeing and the definition of related concepts from the field of social pedagogy and social psychology. The thesis also introduces the areas of promoting wellbeing and mentions the function of the Social Educator as an important actor in promoting wellbeing. In the practical part, the results of quantitative research conducted in the form of a questionnaire survey are presented. The research reveals whether students' wellbeing is influenced by the use of innovative educational approaches.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67325
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
maláníková_2024_dp.pdf 1.349Mb PDF View/Open None
maláníková_2024_op.docx 16.34Kb Unknown View/Open None
maláníková_2024_vp.docx 18.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account