Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Author: Vejrosta, Tomáš
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na nákupní chování zákazníků u maloobchodních prodejců potravin. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a obecné působení věrnostního programu v rámci marketingové komunikace. V praktické části bude provedeno srovnání věrnostních programů u vybraných maloobchodních řetězců potravin na Českém trhu a analýza nákupního chování zákazníků a jejich vnímání věrnostních programů na základě výzkumu, který byl proveden formou kvantitativního dotazníkového šetření. Závěrem dojde k vyhodnocení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55191
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vejrosta_2024_dp.pdf 2.062Mb PDF View/Open None
vejrosta_2024_op.docx 93.13Kb Unknown View/Open None
vejrosta_2024_vp.pdf 165.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account