Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Vejrosta, Tomáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:01Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:01Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55191
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů na nákupní chování zákazníků u maloobchodních prodejců potravin. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a obecné působení věrnostního programu v rámci marketingové komunikace. V praktické části bude provedeno srovnání věrnostních programů u vybraných maloobchodních řetězců potravin na Českém trhu a analýza nákupního chování zákazníků a jejich vnímání věrnostních programů na základě výzkumu, který byl proveden formou kvantitativního dotazníkového šetření. Závěrem dojde k vyhodnocení výzkumných otázek.
dc.format 101 s. (81 538 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject slevy cs
dc.subject bonusy cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject customers en
dc.subject discounts en
dc.subject bonuses en
dc.title Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
dc.title.alternative Loyalty Programmes and Customer Purchasing Behaviour of Selected Food Retail Chains
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the influence of loyalty programs on the purchasing behavior of customers at food retailers. In the theoretical part, the basic terms and the general operation of the loyalty program in the framework of marketing communication are described. In the practical part, a comparison of the loyalty programs of selected retail food chains on the Czech market will be carried out and an analysis of the purchasing behavior of customers and their perception of loyalty programs based on research that was carried out in the form of a quantitative questionnaire survey. Finally, the research questions will be evaluated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68171
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vejrosta_2024_dp.pdf 2.062Mb PDF View/Open None
vejrosta_2024_op.docx 93.13Kb Unknown View/Open None
vejrosta_2024_vp.pdf 165.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account