Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Author: Čechová, Eliška
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu a nákupního chování. Praktická část detailněji popisuje jednotlivé faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů a stanovuje předpoklady pro výzkumnou část. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které má za cíl zodpovědět výzkumné otázky a ověřit předem stanovené předpoklady.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55538
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čechová_2024_dp.pdf 3.994Mb PDF View/Open None
čechová_2024_op.docx 118.9Kb Unknown View/Open None
čechová_2024_vp.docx 93.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account