Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Albrecht, David
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55638
dc.description.abstract Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována komunikace obsahových tvůrců na sociálních sítích a hlavní motivace a návyky cílové skupiny, která tyto tvůrce aktivně sleduje. Na základě obou analýz jsou v práci uvedeny závěry o budování osobní značky v digitálním prostředí a jsou představena možná doporučení pro tvůrce začínající.
dc.format 68 s. (110303 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication mix en
dc.subject content marketing en
dc.subject brand en
dc.subject social networks en
dc.title Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
dc.title.alternative Building a Personal Brand as a Content Creator in a Digital Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated Personal branding is an ever-expanding discipline that more and more people and companies are using these days with the rise of social media. For this reason, the main focus of this bachelor thesis is a proactive approach to personal branding for content creators on social media. The thesis presents the views of several authors on the issue of branding and strategic communication. The practical part of the thesis analyses the communication of content creators on social networks and the main motivations and habits of the target group that actively follows these creators. Based on both analyses, the thesis concludes personal branding in the digital environment and presents possible recommendations for aspiring creators.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68173
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
albrecht_2024_dp.pdf 2.975Mb PDF View/Open None
albrecht_2024_op.docx 92.62Kb Unknown View/Open None
albrecht_2024_vp.docx 90.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account