Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Matoušek, Miloslav
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:20Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:20Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55665
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak dobře jsou si studenti a absolventi kombinované formy studia vědomi brandu Ústavu marketingových komunikací a jeho atributů a zda dokážou jednotlivé aspekty popsat. Cílem je také popsat, jak jsou studenti brandu loajální a jestli jsou ochotni ho dále doporučit. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se brandu, jeho jednotlivých součástí a komunikace. V praktické části je krátce představena značka ÚMK. Jako součást praktické části bylo realizováno dotazníkové šetření, které analyzuje vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia.
dc.format 69 s. (83 000 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject brand perception en
dc.subject brand elements en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication en
dc.title Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia
dc.title.alternative Perception of the DMC Brand by Current Students and Graduates of the Part-time Form of Study
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to find out how well students and graduates of the part-time form of study are aware of the brand of the Department of Marketing Communications (DMC) and its attributes and whether they can describe each aspect. It also aims to describe how loyal students are to the brand and whether they are willing to recommend it further. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the concepts related to the brand, its individual components and communication. In the practical part, the brand of the DMC is briefly introduced. As part of the practical part, a questionnaire survey was carried out to analyse the perception of the brand of the DMC by current students and graduates of the part-time form of study.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68142
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
matoušek_2024_dp.pdf 2.378Mb PDF View/Open None
matoušek_2024_op.docx 127.8Kb Unknown View/Open None
matoušek_2024_vp.docx 94.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account