Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Štěpánová, Pavlína
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:27Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:27Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55829
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter a zabývá se využitím prvků muzikoterapie v předškolním vzdělávání. Cílem teoretické části je vymezit základní pojmy, jako je muzikoterapie, celostní přístup jako východisko muzikoterapie, ale také přiblížit využití prvků muzikoterapie v hudebních činnostech v mateřské škole. Cílem praktické části je vytvořit sadu hudebních aktivit pro děti předškolního věku, zaměřenou na využití prvků muzikoterapie. Následně je popsána realizace sady aktivit a její evaluace. Na základě zpracované evaluace je v závěru práce vytvořeno doporučení pro následnou praxi mateřských škol.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject muzikoterapie cs
dc.subject celostní přístup cs
dc.subject IKAPUS cs
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject music therapy en
dc.subject a holistic approach en
dc.subject IKAPUS en
dc.subject musical activity en
dc.subject pre-school education en
dc.title Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative Using the Principles of Music Therapy in Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilová, Helena
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor diploma has a theoretical and applied character and deals with the use of elements of music therapy in preschool education. The goal of the theoretical part is to define basic concepts such as music therapy, holistic approach as a basis for music therapy, but also to present the use of music therapy elements in music activities in kindergarten. The goal of the practical part is to create a set of music activities for preschool children, aimed at using elements of music therapy. Subsequently, the implementation of the set of activities and its evaluation is described. On the basis of the evaluation, the thesis concludes with recommendations for the subsequent practice of kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67372
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
štěpánová_2024_dp.pdf 2.417Mb PDF View/Open None
štěpánová_2024_op.pdf 316.5Kb PDF View/Open None
štěpánová_2024_vp.docx 27.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account