Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.
Author: Bělík, Hana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá a hodnotí výsledky průzkumu zaměřeného na budování loajality na bázi nástroje WOM a vyvozuje možná zlepšení. Pro jazykovou školu Enjoy English, s.r.o. nabízí v tomto ohledu konkrétní projektové řešení v podobě nové strategie s využitím word-of-mouth marketingu a ve srovnání s minulým obdobím zajišťuje nárůst loajální klientely, jež využije služeb školy v nadcházejícím školním roce a tyto služby doporučuje dále. Závěrem práce předkládá vhodná doporučení pro efektivní užití nástroje WOM v rámci marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56145
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bělík_2024_dp.pdf 24.74Mb PDF View/Open None
bělík_2024_op.docx 48.47Kb Unknown View/Open None
bělík_2024_vp.docx 48.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account